Okazuje się w praktyce, że wielu przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy z różnic jakie występują w możliwościach uregulowania wzajemnych relacji stron umowy w stosunkach konsumenckich oraz w stosunkach profesjonalnych. Rozwiązaniem,…
Dnia 22 marca 2013 r. wchodzi w życie art. 173 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawo telekomunikacyjne, regulujący zasady przechowywania informacji lub uzyskiwania dostępu do informacji już przechowywanej…
Z okazji Światowego Dnia Konsumenta, który przypada w dniu dzisiejszym, nieco przewrotnie chciałbym złożyć życzenia wszystkim Czytelnikom Bloga – zarówno tym, którzy stoją na jednym jak i na drugim końcu łańcucha obrotu….
Choć zasady przewidziane dla obliczania terminów w prawie cywilnym są generalnie jasne, to w praktyce prawidłowe ustalenie terminu 10 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny rodzi pewne trudności….
Cena stanowi podstawową informację, która kształtuje decyzję rynkową konsumenta. Cena należy do istotnych elementów umowy sprzedaży, co powoduje, że konsument powinien ją znać w momencie zawarcia umowy. Zagwarantowaniem tego uprawnienia…