Na szybko – Przedsiębiorco, warto czytać Poradnik Krzysztofa Lehmanna z UOKIK

Stali czytelnicy Bloga wiedzą, że co do zasady nie polecam tu żadnych publikacji, wydawnictw, usług, książek, systemów informacji prawnych itp. Zrobię jednak, całkowicie bezinteresownie,  mały wyjątek, gdyż wczoraj opublikowane opracowanie PRZEPISY KONSUMENCKIE DLA PRZEDSIĘBIORCÓW to oficjalne wydawnictwo Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i z pewnością warte jest rozpropagowania.

Przepisy konsumenckie dla przedsiębiorców, Warszawa 2014

Polecam każdemu przedsiębiorcy lekturę Opracowania, gdyż stanowi ono świetne wprowadzenie do przepisów prawa konsumenckiego, które zaczną obowiązywać od 25 grudnia 2014 r.. Warto wiedzieć również, że jest to informacja dostępna za darmo, co pozwala szczególnie małym przedsiębiorcom minimalizować koszty, choćby w zakresie obsługi prawnej dotyczącej prostych zapytań związanych z nowelizacją.

Ostatecznie, a może przede wszystkim,  polecam Opracowanie ze względu na jego autora – Krzysztofa Lehmanna, którego komentarze do wpisów na niniejszym Blogu cenię sobie szczególnie, z uwagi na ich merytoryczny poziom, wynikający z doświadczenia praktycznego oraz szerokiej wiedzy. Dodam jedynie, że Krzysztof jest również autorem VADEMECUM KONSUMENTA, opracowania traktującego prostym językiem o nowelizacji z punktu widzenia uprawnień konsumentów.

PRZEPISY KONSUMENCKIE DLA PRZEDSIĘBIORCÓW to pozycja obowiązkowa dla każdego przedsiębiorcy.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Na Szybko, Ustawa o prawach konsumenta i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Na szybko – Przedsiębiorco, warto czytać Poradnik Krzysztofa Lehmanna z UOKIK

  1. A to niespodzianka 🙂 Dziękuję!

    • Nie ma za co. Jestem gorącym zwolennikiem propagowania wiedzy dot. prawa konsumenckiego wśród przedsiębiorców oraz ich pracowników mających kontakt z konsumentem. Choć wydaje się to wbrew interesowi prawnika świadczącego usługi w zakresie takiej specjalizacji, to w rzeczywistości jest to pozór, gdyż współpraca z wyedukowanym Klientem jest znacznie bardziej ciekawa i efektywna. Twoje Opracowanie świetnie przyczynia się do wzrostu świadomości prawnej w tym zakresie, więc trzeba zadbać, by jak największa ilość przedsiębiorców wiedziała o jego istnieniu. Mam też cichą nadzieję, że rzecznicy oraz pracownicy biur przeczytają je od deski do deski.

  2. droniek pisze:

    Panie Dominiku Pana profesjonalizm, rzeczowe podejście są godne podziwu. Jestem pełen uznania dla chęci edukowania oraz współpracy z przedsiębiorcami i konsumentami, wiarygodności oraz zaangażowania. Życzę Panu samych sukcesów zawodowych i osobistych, gdyż trudno w tych czasach spotkać na „drodze” tak wyspecjalizowane osoby, które oprócz zarabiania pieniędzy nakręcają spiralę doradztwa na wysokim, merytorycznym poziomie, służąc bezinteresownie innym zainteresowanym. Pozdrawiam

    • Dziękuję za te miłe słowa. Cieszę się, że jest Pan moim czytelnikiem. Jeśli prowadzi Pan działalność gospodarczą to trzymam kciuki, by z pomocą Bloga rozwijała się jak najlepiej. Jeśli jest Pan konsumentem życzę życzliwych, rzetelnych i wyedukowanych przedsiębiorców na Pana drodze.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*