Na szybko – Ustawa o prawach konsumenta w serii Zarys Prawa C.H.Beck zapowiedziana

Wydawnictwo C.H.Beck zapowiedziało publikację Ustawa o prawach konsumenta pod redakcją dr Moniki Namysłowskiej, Doroty Karczewskiej  oraz prof. dr hab. Tadeusza Skocznego, która ukaże się w serii Zarys Prawa.

12451

Nie zdarza mi się na łamach bloga reklamować jakichkolwiek publikacji, stąd też informuję o ww. pozycji wyłącznie z uwagi na to, że miałem przyjemność znaleźć się w gronie autorów. Rozdział mojego autorstwa dotyczy doniosłych zmian, jakie wejście w życie ustawy o prawach konsumenta miało w odniesieniu do odpowiedzialności przedsiębiorcy za wykroczenia przeciwko interesom konsumentów.

Zgodnie z notką wydawnictwa, publikacja w sposób kompleksowy prezentuje regulacje ustawy o prawach konsumenta z punktu widzenia praktyków i teoretyków prawa. (…) Publikacja adresowana jest do prawników, ekonomistów, urzędników, przedsiębiorców, studentów i nauczycieli akademickich, konsumentów, do wszystkich, którzy chcą  pogłębić swoją wiedzę o prawach konsumenta.

Zainteresowanych zapraszam do zapoznania się z publikacją.

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Na Szybko i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „Na szybko – Ustawa o prawach konsumenta w serii Zarys Prawa C.H.Beck zapowiedziana

  1. droniek pisze:

    Można zamówić egzemplarz Panie Dominiku

  2. Mateusz pisze:

    Jest już dostępny?

  3. Gratuluję bardzo dobrej publikacji 🙂 Żałuję, że nie są prowadzone statystyki przez Policję związane ze stosowaniem tych konkretnych przepisów w praktyce, bo w mojej ocenie będzie on martwy, tak jak inne artykuły znajdujące się w sąsiedztwie art. 139b k.w.

  4. Dziękuję za dobre słowo, które bardzo doceniam. Mam nadzieję, że masz rację co do stosowania przepisu w praktyce ;).

  5. Marcin pisze:

    dziękuję za informację, postaram się przeczytać aby być w miarę na czasie 😉

  6. VINCERO pisze:

    Witam,
    bardzo bym prosił o informację, czy jest jakiś przepis, który obliguje Przedsiębiorcę do ustosunkowania się do żądania zgłoszonego przez innego przedsiębiorcę. Jak wiadomo w przypadku konsumenta Firma ma 14 dni żeby ustosunkować się do żądania np. naprawy lub wymiany. Podam przykład: Firma A wykonała meble biurowe dla Firmy B. Firma B składa reklamację i żąda wymiany mebli. Jest jakiś termin na ustosunkowanie się do żądania??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*