Na szybko – Ustawa o prawach konsumenta w serii Zarys Prawa C.H.Beck zapowiedziana

Wydawnictwo C.H.Beck zapowiedziało publikację Ustawa o prawach konsumenta pod redakcją dr Moniki Namysłowskiej, Doroty Karczewskiej  oraz prof. dr hab. Tadeusza Skocznego, która ukaże się w serii Zarys Prawa.

12451

Nie zdarza mi się na łamach bloga reklamować jakichkolwiek publikacji, stąd też informuję o ww. pozycji wyłącznie z uwagi na to, że miałem przyjemność znaleźć się w gronie autorów. Rozdział mojego autorstwa dotyczy doniosłych zmian, jakie wejście w życie ustawy o prawach konsumenta miało w odniesieniu do odpowiedzialności przedsiębiorcy za wykroczenia przeciwko interesom konsumentów.

Zgodnie z notką wydawnictwa, publikacja w sposób kompleksowy prezentuje regulacje ustawy o prawach konsumenta z punktu widzenia praktyków i teoretyków prawa. (…) Publikacja adresowana jest do prawników, ekonomistów, urzędników, przedsiębiorców, studentów i nauczycieli akademickich, konsumentów, do wszystkich, którzy chcą  pogłębić swoją wiedzę o prawach konsumenta.

Zainteresowanych zapraszam do zapoznania się z publikacją.

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Na Szybko i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „Na szybko – Ustawa o prawach konsumenta w serii Zarys Prawa C.H.Beck zapowiedziana

  1. droniek pisze:

    Można zamówić egzemplarz Panie Dominiku

  2. Mateusz pisze:

    Jest już dostępny?

  3. Gratuluję bardzo dobrej publikacji 🙂 Żałuję, że nie są prowadzone statystyki przez Policję związane ze stosowaniem tych konkretnych przepisów w praktyce, bo w mojej ocenie będzie on martwy, tak jak inne artykuły znajdujące się w sąsiedztwie art. 139b k.w.

  4. Dziękuję za dobre słowo, które bardzo doceniam. Mam nadzieję, że masz rację co do stosowania przepisu w praktyce ;).

  5. Marcin pisze:

    dziękuję za informację, postaram się przeczytać aby być w miarę na czasie 😉

  6. VINCERO pisze:

    Witam,
    bardzo bym prosił o informację, czy jest jakiś przepis, który obliguje Przedsiębiorcę do ustosunkowania się do żądania zgłoszonego przez innego przedsiębiorcę. Jak wiadomo w przypadku konsumenta Firma ma 14 dni żeby ustosunkować się do żądania np. naprawy lub wymiany. Podam przykład: Firma A wykonała meble biurowe dla Firmy B. Firma B składa reklamację i żąda wymiany mebli. Jest jakiś termin na ustosunkowanie się do żądania??

Pozostaw odpowiedź VINCERO Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*